Pahra پهره

news about balochistan

Tuesday, August 15, 2006

شکست ننگين رژيم تهران و حزب الهـش در لبنان
سـنـجی بلوچ

کشورهای عربی همچنين دولت خودگردان فلسطينی(در قالب حماس) خود را از جنگ اسرائيل و حزب الهی های طرفدار امپراطوری ملائی ايران در لبنان، کنار کشيدند.
همه ميدانستند که اين جنگ بيش از هرچيز جنبه اندازه گيری قدرت رژيم امپراطوری شيعه ها و نجات دولت و مردم لبنان را از شر حزب اله در پی داشت.
حزب الهی ها در اين ميان به چيزی زايد و مزاحم برای لبنان و منطقه معرفی و مشخص گرديدند.
از قبل هم موضوع برهمين منوال بود که دولت لبنان ميبايست کنترل کشورش را بدون دخالتهای ملاهای تهران، خود بعهده داشته باشد. دولت و اکثر مردم لبنان حزب الهی ها را که از جانب امپراطوری ملاهای تهران و حکومت خاندانی اسد تشويق ميشدند، مانع برقراری آرامش و ايجاد قانون در لبنان ميدانستند. لذا اين موضوع در پشت پرده های سياسی، درخواست کمک لبنانی ها از آمريکا و اسرائيل را مطرح ميکرد تا بگونه ای به عمر فشارهای غده زايد و مزاحمی که دولتی در دولت را تشکيل داده بود پايان داده شود. حزب اله قبل از قبول آتش بس متوجه اشتباه بزرگ خود که همانا فريب خوردن از تهران و دمشق بود، شده است از اينرو با پذيرفتن واگذاری حفاظت جنوب لبنان به ارتش ملی لبنان موافقت کرد که در حقيقت موضوع حمله اسرائيل به لبنان نيز همين بوده است.
از جانبی سروصداهای پوچ امپراطوری ملاهای تهران در ميان کشورهای مسلمان روشن کرد که نه تنها اين رژيم منزلتی ندارد بلکه از جانب حماس و کليه کشورهای عربی و مسلمان تنها رها شده است.

جنگی که از سوی رژيم تهران و مسلمانان تروريست دامن زده شده است، بقول الس پهره ای ادامه نقشه ديرينه غرب ميباشد. زيرا پس از استفاده کردن از آنها در مقابل ديکتاتوری شوروی سابق، ورود و حضور کامل غرب را ميبايست در خاورميانه به بهانه ای باعث ميشد. هرچقدر تهران و تروريستهای مزدبگيرش در برخی کشورها عليه دموکراسی به اقدامهای تروريستی و حتی تظاهرات خيابانی دامن بزنند، بيشتر به حضور کمپانيهای غربی در خاورميانه کمک کرده اند. وسيله اصلی رسيدن غرب به هدفش نيز همين است. امروز عامل پيشبرد چنين سياستهائی رژيم امپراطوری تهران ميباشد که هدفش در پشت پرده همين است.

جای تعجب است رژيمی که بخشهائی از سرزمينهای ديگر ملل را بزور در تصاحب خود قرار داده و در قرن بيست و يکم بر آنها امپراطوری ميکند، بی پروا معادن آن ملل را به غارت ميبرد و بدون توجه به قوانين رايج جهانی کشتار ميکند، چرا بيست و هفت سال در ميان ديگر کشورها به نام ( دولت) شناخته ميشود؟ در صورتيکه اکنون بر هيچ کشوری پوشيده نيست که بيش از هشتاد سال است مردم بلوچستان و ساير ملل در بند اين امپراطوری برای استقلالشان هرروزه صدها انسان را قربانی داده، متحمل هزاران زندانی بوده و زير خط فقر اجبارا به زندگی غير انسانی ادامه ميدهند.
هر زمان برچيدن امپراطوری "ايران" و استقلال ملل دربند آن که به آزادی بيش از صدميليون انسان در منطقه ميانجامد، از جانب کشورهای غرب بعنوان دفاع از دموکراسی در سطح جهان و خاورميانه مطرح گردد، لذا شک مردم از ورود و حضور غرب در خاورميانه به چيزی شبيه برقراری دموکراسی و همکاری با ملل دربند اين منطقه تبديل خواهد شد. در صورتيکه شورای حقوق بشر نقش اول در نظارت بر سود دوجانبه را در اين ميان بعهده داشته باشد.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home