Pahra پهره

news about balochistan

Tuesday, July 25, 2006

خواستگار ناكام، برادر دختر مورد علاقه‌اش را در زاهدان به قتل رساند
زاهدان ، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۵/۰۵/۰۳‬ .

جواني كه براي خواستگاري از دختر مورد علاقه‌اش با مخالفت برادر دختر مواجه شد، با همدستي دوستانش او را به قتل رسانده و متواري شدند كه در كمتر از سه ساعت دستگير شدند.

معاون اجتماعي و ارشاد فرماندهي انتظامي سيستان وبلوچستان روز سه شنبه به خبرنگار ايرنا گفت: ماموران گشت انتظامي زاهدان در ساعت ‪ ۲۰‬و‪ ۳۰‬دقيقه ديشب در حين گشت‌زني در خيابان دانش به يك دستگاه خودروي پيكان رها شده در خيابان مظنون شدند كه در بررسي انجام شده مشاهده كردند فردي با ضربات چاقو و سلاح گرم به قتل رسيده است.

سرهنگ محمد عرب افزود: ماموران ضمن حفظ صحنه جرم مراتب را به تيم ويژه قتل آگاهي و قاضي كشيك اعلام كه آنان نيز بلافاصله درمحل حاضرو اقدامات لازم را براي شناسايي مقتول، قاتل و يا قاتلين آغاز كردند.

وي اضافه كرد: ماموران آگاهي در نخستين اقدام، مقتول به نام سيد سجاد و خانواده وي را شناسايي و تحقيقات گسترده خود را براي كشف اختلاف احتمالي مقتول با فرد و يا افرادي شروع كردندكه در جريان اين بررسي‌ها متوجه شدند مدتي قبل فردي بنام "اميد" به خواستگاري خواهر مقتول آمده كه با مخالفت وي روبرو شده است.

معاون اجتماعي و ارشاد انتظامي استان گفت: ماموران تيم ويژه قتل در كمتر از سه ساعت فرد مذكور را شناسايي و دستگير كردند.

او ادامه داد: متهم در بازجويي انجام شده اعتراف كرد كه با همدستي چند نفر از دوستانش سيد سجاد را به قتل رسانده است.

وي اضافه كرد: قاتل اعتراف كرده است كه مقتول در حال مسافركشي در زاهدان بوده كه با هماهنگي‌هاي قبلي دو نفر از دوستانش به عنوان مسافر، خودرو را دربست كرايه كرده و در ميان راه اميد و چند نفر از همدستانش نيز سوار شده و پس از طي مسافتي با مقتول درگير و او را با ضربات چاقو و سلاح كمري به قتل رساندند.

سرهنگ عرب افزود: در اين رابطه شش نفر دستگير و به همراه كلت كمري و سلاح سرد بكار رفته در قتل تحويل مراجع ذيصلاح قانوني شدند

0 Comments:

Post a Comment

<< Home