Pahra پهره

news about balochistan

Saturday, September 16, 2006

رژیم اسلامی همچنان به کشتار و تهدید ملت ستمدیده بلوچ ادامه میدهد

روز چهارشنبه مورخ ۸۵/۰۶/۲۲ "نیروهای انتظامی رژیم" دو جوان بلوچ را در اطراف زاهدان به نام اشرار به ضرب گلوله به قتل رساندند. دراین باره در سایت خبری رژیم "ایرنا" چنین آمده بود:سرهنگ محمد عرب روز پنجشنبه به خبرگزاري جمهوري اسلامي گفت: اشرار عصر ديروز حين راهزني مسلحانه در محور زاهدان زابل، توسط ماموران انتظامي غافلگير شده و طي درگيري به هلاكت رسيدند


همچنین در یک گزارش دیگر در ایرنا امروز "محمد غفاري" فرمانده قرارگاه عملياتي فتح در بلوچستان جوانان و مردم بلوچ را تهدید و آنها را افراد شرور و قاچاقچی قلمداد نمودکه متن آن را در زیر درج میشود: ه
فرمانده قرارگاه عملياتي فتح نيروي انتظامي مستقر در سيستان و بلوچستان گفت: عملكرد قرارگاه فتح در استان نشان داده كه اين نيرو در اجرا و برقراري امنيت با هيچ كس شوخي ندارد.
سردار "محمد غفاري" روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اگر كسي بخواهد با شرارت و اقدام مسلحانه در نظم و امنيت اجتماعي استان اخلال ايجاد كند، سرنوشتي جز هلاكت و مرگ در انتظارش نيست.
وي به افراد شرور و قاچاقچيان موادمخدر توصيه كرد، هرچه زودتر به دامان اسلام، نظام جمهوري اسلامي و مردم برگردند در غير اين صورت به سزاي اعمال ننگين خود مي‌رسند.
فرمانده قرارگاه عملياتي فتح همچنين گفت: ماموران اين قرارگاه در دو هفته گذشته با انجام چند عمليات مختلف موفق به كشف پنج تن مواد مخدر از سوداگران مرگ شدند.
غفاري اظهار داشت: طي چهار ماه استقرار و فعاليت قرارگاه فتح در استان سيستان و بلوچستان چندين فرد شرور به هلاكت رسيده‌اند و در اين ميان تنها يك نفر از نيروهاي خودي شهيد شده است.
وي نقش مردم در اطلاع‌رساني را بسيار مهم دانست و گفت: نيروي انتظامي با حمايت مردم استان تاكنون توانسته موفقيتهاي چشمگيري كسب كند


‪۸۵/۰۶/۲۴

گزارش : راديو بلوچي اف ام

----------------------------------------------------------

لينکهاي مرتبط

صفحه خبرهای حقوق بشر بلوچ

Baloch Rights Watch News

0 Comments:

Post a Comment

<< Home