Pahra پهره

news about balochistan

Tuesday, October 03, 2006

جوانان حزب الفرقان اهل سنت ایران بار دیگر افتخار آفریدند
بسم الله الرحمن الرحیم قَاتِلُوهُمْ يُعَذِّبْهُمُ اللّهُ بِأَيْدِيكُمْ وَيُخْزِهِمْ وَيَنصُرْكُمْ عَلَيْهِمْ وَيَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُّؤْمِنِينَ
یکشنبه، 9 مهر ماه 1385 برابر با 2006-10-01
بعد از سانحۀ دردناک دارزین که در منطقه بم، کرمان رخ داد. دولت ولایت فقیه آن را جوازی برای ظلم و ستم بیشتر بر ملت اهل سنت بلوچستان دانست و نیروهای بسیاری برای سرکوبی مردم که هیچ گناهی به جز سنی بودن ندارند اعزام داشت و این نیروها به ظلم و ستم بیشتری به ملّت بی دفاع بلوچستان پرداخته تا کنون عده ای کثیری بی گناه در زندانها بسر می برند و عده ای را به بهانه های واهی اعدام نموده است و از بعضی هیچ گونه اطلاعی در درست نیست.
این نیروها به روستاهای اطراف شهرها پراکنده شده و چند وقت پیش عده ای از مردم را بدون هیچگونه جرمی گرفته و آنها را مجبور کردند که بگویند «اشهد ان علیا ولی الله» چنانچه سه برادر این جمله را تکرار نکرده با لت و کوب نیروهای ولایت فقیه روبرو شدند و آنها را بی رمق روی زمین رها کردند. و با این اعمال ننگین خود آدمی به یاد تفتیش عقاید قرون وسطی و صفوی های شاه اسماعیل می افتد.
که اهل سنت ایران 5 قرن پیش با جمعیت بیش از 40 میلیون نفر، با اعمال جنایتکارانه دولت صفویه در مدت 5 سال پیروان مذهب اهل سنت به 6 میلیون نفر رسید. دولت ولایت فقیه با برنامه دراز مدت 50 ساله خود می خواهد تا بنیان مذهب اهل سنت را از ایران ریشه کن کند. امّا جامعه اهل سنت، بیدار و همیشه آمادۀ حفظ عقاید اسلامی خویش می باشند و مبارزینی همچون حزب الفرقان اجازۀ انجام چنین عملی را به آنها نمی دهد. در بیانیه های قبلی خود هشدار دادیم اگر این نیروها خارج نشوند با عکس العمل شدید ما روبرو خواهند شد.
چنانچه نیروهای غیور حزب الفرقان شب گذشته مطابق با 5 مهرماه 1385 در غرب زاهدان منطقه «شورو» عملیات خود را بر روی نیروهای فاشیستی ولایت فقیه آغاز نمودند و در این عملیات تعداد 6 خودرو منهدم و جمع کثیری به هلاکت رسیدند و مجاهدین سالم و غانم به پایگاههای خود برگشتند و باز هم هشدار می دهیم تا اگر این نیروها به ظلم و ستم خود ادامه دهند بر سر آنها صاعقه وار حمله خواهیم کرد.
از شما علمای اهل سنت می خواهیم تا جوانان را تشویق به مبارزه نموده و آنها را از عقاید حقه شان آگاه نمایید و مردم را از همکاری با دولت ولایت فقیه بر حذر دارید و این مبارزه تنها برای مجاهدین حزب الفرقان فرض نیست بلکه برای تک تک شما علما فرض است و خود فریبی را بگذارید و آنچه که می دانید بیان دارید تا نعمت الله و عبدالحکیم گونه داعی اجل را لبیک گویید. و از شما جوانان می خواهیم تا در این مبارزه با ما همکاری نمایید و با آموزش در پایگاه های حزب الفرقان خود را برای مبارزه با نیروهای ولایت فقیه که زبانی جز زور نمی فهمند آماده نمایید.
ایران از شما اهل سنت بوده که این صفویه های شاه اسماعیل از شما غصب کرده اند و شما باید این سرزمین مغصوبه خود را از دستشان بگیرید و از عموم مردم می خواهیم تا هر قومی مردم خود را از جاسوسی بر حذر دارد و یا جاسوسانی که در بین شان هست از بین ببرند و الا ما مجاهدین همانگونه که دولت ولایت فقیه دشمن ماست این جاسوس ها هم از زمره آنان می باشند و از آنها میخواهیم تا دست از این اعمال ننگین و شوم خود بردارند و گرنه...!
به امید پیروزی حق بر باطل

0 Comments:

Post a Comment

<< Home