Pahra پهره

news about balochistan

Wednesday, November 22, 2006



به گزارش خبرنگار مکران نیوز :آفراد ناشناس که لباس سیستانی بر تن داشتند به طرف آخوندی که گفته می شود نکونام(جلاد اهلسنت بلوچستان)باشد تیر اندازی نمودند.
این حمله امروز در حوالی ساعت ۱۱:۲۰درمقابل دادگستری زاهدان انجام شد،در این حمله آخوند نکونام جان سالم بدر برد و دو نفر از مهاجمان دستگیر شدند.هنوز از تلفات این حادثه اطلاعاتی در دست نداریم ،اما پس از این حمله آمبولانسی به سرعت خود را به محل حادثه رسانید.
نکته قابل تعجب در این حمله این است که مهاجمان از اقلیت سیستانی بوده اند.که این قوم خود در جنایات رژیم شریک است.
ما در پی این خبر با چند تن از کارشناسان تماس گرفته ایم وصدق این ماجرا را از آنها جویا شدیم که مورد تایید کارشناسان قرار گرفت،کارشناسی پیش بینی کرد احتمالا این خبر در رسانه های رژیم منتشر نخواهد شد ویا به صورت گذرا خبری منتشر می نمایند وی دلیل این ادعایش راچنین بیان نمود:ترور رئیس دادگستری مردمان جهان را متوجه نارضایتی ملت از رژیم می نماید.و احتمال دیگر آنست که چون مهاجمان از قوم سیستانی هستند نشر این خبر نا امنی ها را متوجه سیستانی ها هم خواهد کرد وبرای آنان مشکل زاست.
بنابراین آنها همچنان خواهان نابودی بلوچستان هستند.
خبرگزاری مکران نیوز به ملت شریف ایران اعلام می دارد اگر چه جلاد جوانان ما از این معرکه جان سالم بدر برد ولی بزودی به جزای اعماش خواهد رسید.ان شاءالله
http://www.makorannews.mihanblog.com/

0 Comments:

Post a Comment

<< Home