Pahra پهره

news about balochistan

Monday, November 27, 2006

اعتیاد سلاح کشنده رژیم

رژیم پلید آخوندی جهت حفظ نظام پوسیده اش و جهت تضعیف ملت طرحی بنام تضعیف دشمن احتمالی مهیا نموده و از بدو انقلاب این طرح در تمام ایران بویژه در بلوچستان به اجرا در آمده است و یکی از برنامه های این طرح به اعتیاد کشاندن جوانان بلوچ می باشد و امروز اعتیاد نه به عنوان معضل بلکه تبدیل به مرگ تدریجی ملت ما شده است و رژیم نه تنها عامل اعتیاد بلکه پدید آورنده اسباب و علل و فضای مناسب برای معتاد کردن جوانان ما می باشد.
طراحان استراتژیک سپاه پاسداران که اول انقلاب به نام کمیته انقلاب در منطقه فعالیت می نمودند با روشهای گوناگون سعی و تلاش می نمودند که جوانان این ملت که عنصر مهم و حیاتی و قدرت و بازوی هر ملتی می باشند را به سوی اعتیاد این بلای خانمانسوز سوق دهند.
علت اعتیاد جوانان ما مشکلات اقتصادی ، اجتماعی و خانوادگی می باشد که خانوادگی هم ریشه در مسائل اجتماعی و اقتصادی دارد و عامل مشکلات اقتصادی و اجتماعی رژیم و سیاستهای نادرست و تبعیض آمیز و نا عادلانه اش می باشند و این امر از ندانم کاری رژیم و پاسداران دست پرورده اش نمی باشد بلکه طرحی دقیق و استراتژی برنامه ریزی شده ای از سوی سران رژیم (خمینی ،خامنه ای، رفسنجانی و... ) می باشد.
و آنها با محاسبات خود طوری برنامه ریزی کردند که با این سلاح کشنده غیرت ، شجاعت ، عزت و شرافت این ملت را کشته و هیچ مانعی در راه خود در از بین بردن این ملت نداشته باشند و واقعیت هم چنین است که با اعتیاد همه فضائل انسانی جای خود را با رزائل پست شیطانی عوض می نمایند و یک معتاد هرگز به دین ، حقوق ، آزادی ، عزت ، شرف و حتی ناموسش نمی اندیشد و اندیشه هایش از چهار دیواری مواد مخدر تجاوز نمی نمایند و بقول امیر عبدالمالک رهبر انقلابی بلوچستان : اعتیاد کشنده ترین اسلحه رژیم برای نابودی جوانان ما بوده است.
آری رژیم از این اسلحه به خوبی استفاده نموده از سوئی بلوچستان را در چنین محرومیت اقتصادی و ملت بلوچ را چنان مورد تبعیض و بی عدالتی اجتماعی قرار داده که خود به خود علل و اسباب اعتیاد پدید آمده و جوانان بلوچ ناخواسته و نادانسته در این آتش خانمانسوز پای می نهند.
جوانی که موفق به اتمام تحصیل شده اما هیچ محلی برای کار نمی یابد و این خود موجب مشکلات خانوادگی شده و جوان جهت فرار از مشکلات به اعتیاد روی می آورد غافل از اینکه به مشکلی بزرگتر روی کرده است.

من تحصیل کردگانی سراغ دارم که تعد از اخذ مدرک به علت نیافتن شغل و فشارهای اقتصادی و اجتماعی به اعتیاد روی آورده اند
خدای ناکرده من از عمل این جوانان پشتیبانی نمی کنم بلکه این حقیقت را می خواهم بیان کنم که این جوان بوجود آورنده این وضع نبوده و رژیم است که با طراحی دقیق جوانان ما را به سوی اعتیاد سوق می دهد و فروشندگان این بلای خانمانسوز هم از دل راضی به این عمل نیستند اما وضعیت بوجود آمده از سوی رژیم آنها را وادار به این عمل زشت نموده است من با بسیاری از این جوانان صحبت کردم و حتی بعضی ها با شنیدن سخنان من گریه می کردند اما می گفتند چه کار کنیم برای خرج بچه هایمان چه کار کنیم شما برای ما کاری پیدا کنید ما دست از این عمل ناروا بر می داریم.واقعا درد انگیز و ناراحت کننده است.
و رژیم علاوه بر ایجاد اسباب و علل اعتیاد موقعیت و امنیت خرید و فروش مواد تو شهری را فراهم می نماید و توزیع کنندگان تو شهری زیر نظر سپاه و اطلاعات فعالیت می کنند و ماموران رژیم جوانان سالم را دستگیر کرده و بی هیچ جرمی به زندان می فرستند تا معتاد شده و بعد از معتاد شدندشان آزاد می کنند واقعا جای تعجب و تاسف است که بیشترین مواد در زندانهای بلوچستان توزیع می شوند و من خودم شخصا صدها جوان می شناسم که قبلا سالم بودند اما هنگامیکه از زندان آزاد شدند معتاد تمام عیار شدند.
الان ما باید قضاوت کنیم که چه باید کرد
دلاور بلوچ

0 Comments:

Post a Comment

<< Home