Pahra پهره

news about balochistan

Monday, October 09, 2006

تهديد بيمارستان چابهار با بمب شيرخشكي!
شخصي در تماس با بيمارستان امام علي چابهار، اعلام كرد كه بمبي را در يك قوطي شيرخشك جاسازي كرده و در آزمايشگاه اين بيمارستان قرار داده است.
۱۷ مهر ۱۳۸۵ - قبل از ظهر ۱۱:۱۷


بمبي كه ديروز در بيمارستان چابهار كار گذاشته شده بود، با اقدام به موقع مأموران، خنثي شد.به گزارش خبرنگار «بازتاب»، ظهر روز گذشته، شخصي در تماس با بيمارستان امام علي چابهار، اعلام كرد كه بمبي را در يك قوطي شيرخشك جاسازي كرده و در آزمايشگاه اين بيمارستان قرار داده است. پس از بررسي‌هاي به عمل آمده توسط عوامل بيمارستان و مأموران امنيتي و انتظامي، مشخص شد كه اين ادعا درست بوده و پس از كشف بمب، عمليات خنثي سازي آن با به دريا انداختن بمب توسط مأموران خنثي سازي صورت گرفت.گفتني است، شخص بمب گذار ادعا كرده كه در آينده مجددا بمب‌‌گذاري كرده، ولي اين بار اطلاعي نخواهد داد. بنا بر گزارش‌هاي رسيده، كسي در اين بمب‌گذاري آسيب نديده و از هويت بمب گذار و علت انجام اين اقدام، اطلاعي در دست نيست.
رئيس بيمارستان امام علي(ع) چابهار در گفتگو با بازتاب، ضمن تاييد خبر اين بمب گذاري، شايعه وارد آمدن خسارات مالي و جاني را رد كرده و ارائه اطلاعات بيشتر دربار اين واقعه را، به آينده نزديك موكول كرد

0 Comments:

Post a Comment

<< Home